kolorowa taśma z nadrukiem

Wyróżnij wysyłane przez siebie paczki taśmą klejącą z nadrukiem

Sklep wysyłkowy, który chce się jakoś wyróżnić na rynku podobnych firm ma pewien problem – jego głównym sposobem oddziaływania na zmysły klienta jest strona internetowa. Z nią jednak nie można przesadzać, zbyt wiele wirtualnych wodotrysków raczej odrzuci klienta, niż spowoduje chęć do zrobienia zakupów lub zostania na stronie na dłużej. Wirtualny sklep ma za to narzędzie, które jest w pełni zindywidualizowane dla jego marki – opakowanie towaru, który wysyła.

Jeśli chcemy zapaść klientowi w pamięć, skoncentrujmy się na ciekawym zapakowaniu wysyłanej paczki, mamy do dyspozycji nie tylko kolorowe papiery, na których możemy na zamówienie wykonać odpowiednie grafiki, ale dodatkowo coś, co klient musi zauważyć, by otworzyć paczkę – taśma klejąca z nadrukiem.

Wykonana zgodnie z naszym projektem (lub zamówiona na podstawie naszego pomysłu, ale wykonana przez firmę ją produkującą) może stanowić ciekawy element opakowania, a pamiętajmy, że oklejenie zabezpieczające karton klient siłą rzeczy musi przeciąć/rozerwać, by dostać się do środka przesyłki. Jeśli do przecięcia będzie miał szarą, pakowną taśmę – usunie ją i wyrzuci. Jeśli na taśmie będą grafiki, zaproszenie do ponownego odwiedzenia sklepu lub informacja o zniżce lub promocji – skuteczność przekazu będzie po pierwsze większa, a po drugie nie ma możliwości, by nie przyciągnęła uwagi kupującego.

Taka taśma jest ciekawym sposobem na dotarcie do klienta, a sama w sobie nie stanowi dużego kosztu dla sklepu, który zamawia ją zapewne na setki metrów.

Autor: Taśmy z nadrukiem